2017. március 11., szombat

15 Hellfire fejezet


Sziasztok!


https://www.facebook.com/bulivivien/

Öt hete jelentettem be, hogy szeretnék még 5 fejezetet megmutatni nektek a Hellfireből, és legnagyobb örömömre, kapva-kaptatok az ötleten, amitől csak még motiváltabbnak éreztem magam. Így mostanra a Hellfire első 15 fejezete már fent is van itt is, és facebookon is. :) Még nagyjából ugyanennyit tervezek, és utána jöhet a kiadás!
Remélem, azoknak, akik olvasták, elnyerte a tetszésüket, és remélem, nem csalódtak bennem. Ez a könyv nagyon sokat jelent nekem, a szívemhez nőtt, de hát azt hiszem, ezzel minden író(nő) így van. ♥ Csak annyit remélek, hogy ti is épp annyira szeretitek a történetet, mint én, és nektek is olyan élvezet volt olvasni, mint nekem megírni. ♥ Igyekszem a folytatással, hogy minél hamarabb olvashassátok majd a könyvet!
Köszönöm nektek, hogy idáig kitartottatok mellettem! Már csak egy kicsi van vissza addig, hogy a kezünkben foghassuk (remélem, az a nap nagyon közel van.)
Köszönöm, srácok! ♥ Mindent!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése