2017. január 30., hétfő

Még több Hellfire?



Sziasztok, srácok! 



Remek hírrel (valójába kérdéssel) jövök most. Az utóbbi időben sokan kérdezitek, hogy mikor lesznek további Hellfire fejezetek, és én mindig azt válaszoltam, hogy nem lesznek. :( (Mert hogy megvárom/juk a könyv megjelenését.) De úgy gondolom, megérdemlitek, hogy további fejezeteket olvassatok belőle, mivel már évek óta kitartotok mellettem, és ti is épp annyira szeretitek ezt a történetet, mint én. Így hát úgy döntöttem, további 5, azaz ÖT fejezetet fogok kitenni a Hellfire - A pokol városából!! ^_^ 

A kérdésem viszont mégis úgy hangzik: szeretnétek-e további 5 fejezetet olvasni belőle? A fejezetek már réges-régen elkészültek, és hetente érkeznének. (Mondjuk szombatonként?) Én már elhatároztam magam, most már csak a ti véleményetekre vagyok kíváncsi! Ha ti is benne vagytok, a 11. fejezet már most szombaton érkezik is!

(Ha pedig valaki felelevenítené az előző fejezeteket, az talál linkeket a Hellfire fejezetek cím alatt futó fülecskére kattintva.)


Ha nem szeretnétek hozzászólásban elmondani, hogy szeretnétek-e még fejezeteket, akkor jobboldalt felül találtok egy közvélemény kutatást, ahol név nélkül lehet szavazni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése