2016. augusztus 28., vasárnap

A nyár utolsó hétvégéje

Úgy tűnik, a nyár utolsó hétvégéjének is vége, és három nap múlva kénytelenek leszünk újra koptatni az unalmas iskolapadot. Olyan, mintha semmit se csináltam volna az utóbbi két hónapban... Pedig végre sikerült (nagyjából) véglegesítenem a HF cselekményvázát, ami nem kis munka volt, főleg hogy nem csak az első rész, a Pokol városa van meg, hanem a további három rész is. :) Ezenkívül összesen 5 fejezetet írtam meg, ami ugyan nem sok, de a semminél több.



Remélem, a ti nyaratok is kellemesen és eseménydúsan telt. Élménybeszámolókra számítok a poszt alatt! ;) Az én élményeimről már eleget olvashattatok alább, és a TAG-ekben is, úgyhogy azt most nem szeretném részletezni, de nagyon kíváncsi vagyok, nektek hogy telt a nyár. :)


De térjünk vissza a kegyetlen valósághoz, miszerint 3 nap múlva vége a szabadságnak... Én most kezdem a 4. évem a gimiben, de mivel 5 éves szakon vagyok, ez még nem az érettségi éve... Csak a kis érettségiké... És az előrehozott érettségiké... Elárulok nektek egy titkot: én szeretek suliba járni! :D Igen, tudom, a feljebb leírtak alapján nem úgy tűnhet, de hát a nyár után senkinek nem akaródzik visszamenni. És félek is kicsit az idei évtől, mivel ez meghatározza majd a felvételi eredményeimet, és ez elég stresszes gondolat, nem? Ti túl vagytok már az érettségin? Ha igen, hogyan vészeltétek át? 


"Aki sokat tanul, az sokat tud. Aki sokat tud, az sokat felejt. Aki sokat felejt, az keveset tud. Akkor minek tanulni?"


Minden év elején teszek egy fogadalmat, ahogy gondolom ti is, miszerint ez az év más lesz. Egy ideig mindig sikerül betartani, de aztán valami rejtélyes okból  (általában félév után :D ) fogy a lendületből. Most sajnos kénytelen leszek tartani magam az ígéretemhez, ha normális egyetemre akarok menni. A motivációval sosem volt probléma, de tanulás szinten szörnyen lusta vagyok... :/ 


Na de térjünk le a suli témáról, elvégre még nyár van! Nekem az utolsó három nap sem lesz unalmas, de még nem számolok be a fejleményekről! Ha minden jól megy, szeptember körül hozok majd egy bejegyzést róla, de nem ígérek semmit!


Addig is várom a beszámolóitokat a nyárról, élményekről, és persze hogy ti mennyire "várjátok" a sulit. ;) 



4 megjegyzés:

  1. Szia,

    Az érettségitől nem kell félni. Ha tanulsz rá normálisan, akkor menni fog. Jó, persze, könnyű mondani annak, aki már leérettségizett. :) Tudd használni a forrásokat és a térképet, meg beszélj és beszélj és beszélj. Ez a "titok". Meg persze a tanárok is segítenek ám, csak riogatnak, hogy többett tanulj.

    Jó, hallani, hogy ennyit dolgoztál a HF-n. Kiváncsi vagyok rá. :)

    Az idei nyár nálam más fordulatot vett, mert, képzeld, sikerült megvenni életem első házát :D Nem kulcsra kész, ígyhát van mit felújítani, de lassan már látni az alagút végét. :D

    Remélem sikerült azért kicsit megnyugtatni a májusi frász miatt.

    Szeretettel:
    Brukú

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    hát, én eléggé rá tudok parázni mindenre, szóval nem csoda, ha túlreagálom... De hát majd csak túl leszek rajta, és remélem jó eredményekkel is. :D
    Wow, vettél egy házat? Gratula! :) Ez házavató bulit jelent ám! ;) Persze csak majd a felújítás után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nekem is ismerős a lámpa láz... Nekem az segített lenyugodni, hogy majdnem utolsónak mentem be, így már alig figyelt rám, csak pár tanár. Meg- tudom előre ugrok az időben - a szakdolgozat megvédése ennél sokkal nehezebb.

      A ház vásárláshoz azért kellett a párom is. Nem vagyok -bánatomra- vezető beosztású. Igen, igen, a buli még hátra van. És ezt sokan meg is jegyezték már. Ha-ha-ha. De nem kár a kész ház oldalának csapni a pezsgős üveget? :D

      Törlés
    2. Nem kell azt a pezsgőt a falnak csapni, meginni kell. :D

      Hát, nálunk névsorba szokták behívogatni az embereket, és én a legelején vagyok, szóval rajtam ez nem segít :D És utálom a aszóbeli feleleteket, vizsgákat, mindent, amiben sok ember előtt kell szerepelni... Inkább leülök egy 1-essel, de én nem felelek az egész osztály előtt... :D Nem is tudok koncentrálni miattuk, meg tök gáz, hogy gondolkodom a válaszon, a tanár meg azt hiszi, nem tudom a választ és megmondja helyettem... o.O Írásbeli közben ilyen nincs.

      Törlés