2016. március 6., vasárnap

Miért épp a fantasy?

Néhányan, akik még nem olvasták a könyveim, de tudták, hogy írok, megkérdezték, milyen műfajban? A válaszom mindig az volt: fantasy. Bár van egy könyvem, ami New Adult, de valahogy sosem jut eszembe, hogy ezt megemlítsem; nem létezik más válasz számomra erre a kérdésre, csak a fantasy. :)


Miért? 


Mert a legelső könyv, amit olvastam, az is fantasy volt, vagy mert a legtöbb könyvem mind fantasy... Vagy talán mert a fantasy nem is műfaj, hanem életérzés. Nekem. :) Nem tudom elképzelni, hogy valaha is más témabán írnék, leszámítva persze a Beléd temetkezvét és a folytatását, de hogy őszinte legyek, azt a könyvemet is egy fantasy film ihlette. ;) Tehát a fantasy nálam ott van mindenhol: abban, amit olvasok, abban ahogy gondolkodom, abban, amit írok. Abban, ami én vagyok. :)



A legcsodálatosabb dolog számomra, mikor egy teljesen új világot alkothatok, ami csak az enyém, és amiben minden úgy történik, ahogy én akarom. Ahol nem kell ragaszkodnom a földhözragadt szabályokhoz, hanem csinálhatok újakat. :) Én alkotom meg a szabályokat, nem úgy, mint például egy New Adultnál, ahol már előttem minden reglát lefektettek, és alkalmazkodnom kell, különben értelmetlenné és hülyeséggé válik a könyv. Ha elkövetek egy logikai bakit, akármivel megmagyarázhatom a későbbiekben, hisz egy fantasy világban bármi megtörténhet - és nálam általában ami megtörténhet, az meg is szokott. :) (Lehetne ez a mottóm :D ) Éppen ezért, mert megteszek mindent, hogy egyedi legyen, amit írok, tetsszen az olvasóimnak, de főleg nekem. Hisz amíg én nem vagyok megelégedve vele, mások sem lesznek. ;)


Ez a hosszú válasz a fent említett kérdésre. :) A rövid az lenne, hogy azért a fantasy, mert ez az egy műfaj, ami igazán közel áll hozzám, és amiben magabiztosan mozgok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése