2016. február 7., vasárnap

Hellfire


Végre befejeztem a Hellfire 14. fejezetét, sőt, már el is kezdtem a 15-et. :3 Már lassan a könyv felénél tartok, úgyhogy nincs sok vissza! ;)

Itt is egy kis részlet a 14. fejezetből:

"– A Kinyilatkoztatás az Ige sötét oldala, mint ahogy az Angyalok Mágiájának is van jó oldala. Ez az Egyensúly, ami életben tartja a két népet, és ami kiegészíti egymást, mert enélkül egyikünk sem lehetne életben.
– Az egyik faj nem létezhet a másik nélkül – suttogtam. Végre megértettem, miről beszélt Blackwell.
– Pontosan – sóhajtott Fox.
– Akkor mit akar Michael?
– A hatalmat. Mindenki felett. El akar pusztítani minket, pedig tudja, hogy abba ők is belehalnak… – csóválta a fejét.
– Ki akarja játszani az Egyensúlyt – morogta Alex.
– De hát az lehetetlen – ellenkeztem. Démon eközben megjelent a lábamnál, majd felugrott a kanapéra – ahová tudta, hogy nem mehet fel –, és az ölembe hajtotta a fejét. – Az Egyensúly a legöregebb dolog a Földön. Ez hozott létre minket, és ez szabályozza az életüket. Nem verhetjük át.
Fox csak a faját rázta, mert erre ő sem tudott kielégítő választ.

– Csak azt tudom, hogy valamit tervez. És bármi legyen is az, mi mind veszélyben vagyunk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése