2016. január 13., szerda

Lian jelenet

Újabb Lian jelenettel érkeztem nektek. :)

– Hogy állsz a pókerrel, angyalom? – A derekamhoz emelte a kezét, óvatosan a póker asztal felé tolt, ahol már nagyban folyt a játék. Nem igazán csábított a vastagon kavargó szivar füstje, sem a káromkodások, vagy az izzadság szag, ami az asztal felől terjengett.
– Remélem nem azért hoztál ide, hogy elnyerd a pénzem.
– A szíved akarom elnyerni.
– Akkor nem a Dante Poklába kellett volna hoznod – forgattam a szemeim, és örültem, hogy nem kezdtem el dadogni.
Egy fél mosollyal jutalmazott.
– Jobb szeretnél egy romantikus vacsorát a mólón?
– Nem nyűgözöl le! – Hátat fordítottam neki, mert az igazság az volt, hogy nagyon is csábítóan hangzott a romantikus vacsora. A biliárdasztalok felé vettem az irányt, átfurakodtam az összepréselődött testek között, néhányan felmordultak, és káromkodásokat vágtak utánam mire eljutottam az egyetlen szabad asztalig.
– Magadnak hazudsz, vagy nekem, angyalom? – állt meg velem szemben Ian. Szeme csintalanul csillogott, az arcáról levakarni sem lehetett volna a vigyort. Válasz helyett megkerültem, és az asztal másik végéhez álltam. Éreztem magamon a pillantását, miközben felvettem egy dákót, és rátámaszkodtam.
– Akkor játszunk, vagy sem? – kerültem ki a válaszadást. Még csak az kell, hogy tovább növeljem az egóját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése