2015. október 31., szombat

DÍJ #2

Gondolhatjátok, hogy meglepett, hogy egy hét alatt nem csak egy, de két díjat is kaptam.  
Nagyon szépen köszönöm azoknak, akik engem jelöltek! :)
És akkor lássuk is:

Szabályok:
1. Írj 11 dolgot magadról!
2. Válaszolj a jelölő 11 kérdésére!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd el 11 embernek!



» 11 dolog rólam:

1. Betegesen vigyázok a könyveimre.
2. Imádom a Harry Pottert, azon nőttem fel.
3. Kedvenc könyvem a Csitt Csitt, Becca Fitzpatricktól.
4. Kedvenc íróm is Becca, de az írói példaképem J. K. Rowling.
5. Amíg el nem kezdtem olvasni a Harry Potter könyveket, utáltam az olvasást, kínszenvedést jelentett számomra. :D
6. Nagyon őszinte ember vagyok.
7. Imádok sorozatot nézni, kedvencem az Odaát, a Teen Wolf és a Vámpírnaplók.
8. Imádom a csokit.
9. Utálom a levest. 
10. Van egy húgom.
11. Nem szeretem, mikor magamról kell írnom, mert alig tudom összeszedni még ezt a 11 dolgot is. :D

» Válasz a 11 kérdésre:

1. Mióta játszik szerepet az életedben az írás?

2009 óta, akkor kezdett el komolyabban érdekelni, de előtte is írtam már pár oldalt. Anyukám sokat olvasott nekem, mikor kicsit voltam, szerettem mesét hallgatni, vagy nézni. Mikor már az összes mesét kívülről tudtam, én találtam ki magamnak, és ezek írtam le. :) Aztán egyszer anyukám megtalálta, és elkezdte elolvasni őket, én pedig összetéptem, hogy ne olvashassa el. :D Most már bánom, jó lett volna visszanézni, miket írtam.

2. Mit csinálsz még az íráson kívül?

Rajzolok! :) Imádok rajzolni, és van egy-kettő, ami nem is olyan szörnyű. A családomban mindenki nagyon ügyesen rajzol, kész Leonardo da Vinci itt mindenki. :D Anyukám unokatesója egyenesen fantasztikusan rajzol, a szülei se rosszak, de Ő nagyon jó. Nekem is kijutott egy kicsi a családi rajztehetségből, bár ezt nem én gondolom így, hanem a a többiek. 

3. Szerinted miért nem kapunk mi bloggerek és bloggerinák visszajelzéseket, még a legnagyobb rajongóinktól se? 

Ez egy elég nehéz kérdés, amire én is kíváncsi vagyok. :) 
Szerintem a rajongóink/olvasóink inkább szeretik csak elolvasni, amiket kiposztolunk, egy idő után megtetszik nekik, amiket csinálunk, és ezt egyszer-kétszer ki is fejtik egy-egy hozzászólásban. Azonban utána már csak maguknak jegyzik meg, hogy "Fú, de jó volt ez a fejezet/vers/bejegyzés stb." Vagy épp "Fúj, de nem tetszett."
Nem írnak hozzászólást, mert miért, hisz már egyszer elmondták, hogy mennyire tetszik/nem tetszik nekik, amit csinálunk. Csak kevés olvasó tudja, hogy nekünk bloggereknek/íróknak nagyon jól esik, ha egy-egy fejezet/bejegyzés után pozitív kritikákat kapunk. De még a negatív kritika is pozitív visszajelzést ad a bloggereknek, hisz ezekkel javíthatnak a művükön, és az olvasóink számára is élvezetesebbé tehetjük őket.
Sajnos ezzel még mindig nem válaszoltam meg a kérdést, de ha valakinek van kedve, ossza meg velem a véleményét! :)

4. Tervezed, hogy a későbbiekben is foglalkozol írással?

Igen. :) Szeretnék író lenni, és szerkesztőségben dolgozni.

5. Szoktál olvasni? Ha igen, miket? Mi az, amit legutoljára olvastál?

Persze, hogy szoktam. :) Főleg fantasy-t szeretek olvasni, szerintem nincs is annál jobb. ;) Utoljára az Opposition olvastam, J. L. Armentrouttól.

6. Volt olyan könyv/zene/film, ami nagy hatással volt rád?

Könyv: Harry Potter. Mielőtt elolvastam volna az első részt, gyűlöltem olvasni. Majd egyik nyáron nagyon unatkoztam - 9 éves lehettem -, és elkezdtem. Már előtte is imádtam a filmeket, de én azt hittem, a könyvek sokkal rosszabbak, mint a filmek. Hát, tévedtem. Elolvastam az első részt, és rögtön akartam a másodikat, mert nagyon tetszett. Szóval ha nincsenek a HP könyvek, talán ma nem tartanék itt. :)

7. Ki a legnagyobb kritikusod?

A legjobb barátom. És az anyukám. :) Tőlük mindig jó tanácsokat kapok, nagyon sokat segítenek. :)

8. Ki vagy mi motivál téged, akár az írásban, akár az életben vagy bárhol?

Nos... nem hiszem, hogy konkrét emberhez tudnám ezt kötni. Nagyon szeretnék író lenni, a kezemben tartani a könyvem, és eldicsekedni anyának, hogy "Nézd csak, Anya, megcsináltam!"
Nem akarok híres lenni, nem is hiszem, hogy leszek valaha, de nagyon szeretném elmesélni a történeteket, amiket kitaláltam. Hisz minden embernek jó érzés, ha elismerik a munkáját, ha volt miért dolgoznia. :)

9. Sokan tudják az ismertségi körödben, hogy te blogolsz?

Igen. Bár általában senkinek nem szoktam elmondani, azt sem, hogy írok, szóval nem tudom, honnan tudják. :D Vannak utálóim, akik szerint a blogolás/írás gáz, és azt gondolják, hogyha mindenkinek kikotyogják, hogy én írónő vagyok és még blogom is van, akkor én majd szörnyen rosszul fogom érezni magam... Haha. Mi ebben a gáz? Mert szerintem semmi szégyellnivaló nincs abban, ha valaki blogol/ír. ;)

10. Milyen filmeket/sorozatokat szeretsz? Mennyire vagy ezek rabja?

Sorozat: Odaát, Teen Wolf, Vámpírnaplók.
Az Odaátot imádom, másfél hónap alatt néztem végig a 10 évadot. Jó kis maraton volt. :3 Akármikor meg tudok nézni egy részt, mert oltári jó sorozat. Ajánlom mindenkinek! 
Film: A Jackie Chan filmek a kedvenceim, imádom azt a pasit. :) Szinte az összes filmjét láttam már legalább 20x, és még ennyiszer megtudnám nézni. 

11. És utoljára: mit gondolsz a blogmról? Jöhet hideg-meleg.

Szerintem a könyvajánlók egész jók, mondjuk nekem hiányzik, hogy kicsit jobban kivesézd a könyveket, és ne csak 1-2 mondatban. :) Csak így tovább. ;)

» És az én kérdéseim:

1. Ki volt az első, akinek elmondtad, hogy írsz/blogolsz?
2. Mit gondolsz azokról, akik irigységből gáznak titulálják a blogolást/írást? Mit gondolsz egyáltalán az irigy utálókról? 
3. Mit gondolsz az olyan kiadókról, akik nem támogatják a fiatal/kezdő írókat?
4. Honnan jött a történeted/blogot ötlete? 
5. Vannak olvasók, akik bár elolvassák a fejezeteinket/bejegyzéseinket, de nem hagynak nyomot maguk után, nem alkotnak véleményt. Mit gondolsz, hogyan lehetne ezen változtatni?
6. Használsz álnevet? Ha igen, miért, ha nem, miért nem?
7. Ha tehetnéd, változtatnál az életeden?
8. Előfordult már, hogy egy másik blog, esetleg facebookos oldal tulajdonosa lemásolta a történeted? Ha igen, hogyan reagáltál? Ha nem, mit gondolsz az ilyenekről?
9. Volt már olyan, hogy nagyon durva negatív kritika miatt abbahagytál egy blogot/kéziratot?
10. Ha egy olvasó megosztja veled a saját ötleteit, hogy mivel lehetne továbbvinni a történeted, vagy szerinte milyen csavart kellene bele vinni, megfogadnád? Vagy alakítottad már valaha úgy a story-d, hogy az olvasók kedvére tegyél vele?
11. És végül: Ha van kész történeted, mennyi idő alatt írtad meg? Ha nincs, mit gondolsz, mennyi idő még, mire befejezed?

» Az általam kijelölt blogok:

1. Édes Élet
2. Te vagy a végzetem 
3. Another World
4. Dangerous 
5. Mielőtt összetörtem
6. Túl a falon 
7. Démoni horda
8. Pretty Secrets
9. Gondolatok
10. Egy test, két lélek
11. Settlement


5 megjegyzés:

  1. Drága Vivien!

    Nagyon szépen köszönöm, amiért gondoltál rám! ♥
    A 8. kérdés kimaradt. :DD De nem baj, csak gondoltam szólok. :)

    Ölel,
    Easy xx

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit. :) Most hogy mondod, tényleg :D Gyorsan korrigálom a hibát. ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy gondoltál rám <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! :) ♥

    VálaszTörlés
  5. Huh, köszi, hogy gondoltál rám :3 <3

    VálaszTörlés