2015. augusztus 16., vasárnap

Hellfire; 10. fejezet - részlet

"– Ezeknek meg mi bajuk? – háborgott Alex, és belökte a töri terem ajtaját. – Azt hittem, bevették, hogy elmúltak a látomásaid.
– Ezek szerint nem... – mondtam, és ledobtam a cuccom a leghátsó padra. Alex hátradőlt a székkel, és szúrósan nézett rám.
– Talán valaki elköpte, mi történt mostanában.
Kétkedve felvontam a szemöldököm.
– Rajtad, Ianen és a Tanácson kívül senki nem tud semmit. Nekik pedig nem igazán válna hasznukra, ha mindenki rájönne, mi folyik a városban.– Akkor Ian volt – mondta olyan magától értetődő hangon, mintha csak az esőről beszélne.
Lesújtó pillantást vetettem rá.
– Tudom, hogy ő nem tenné, de ha mégis, nem gondolod, hogy a Tanács abban a pillanatban karóba húzná? – hunyorogtam. – Ian ennyire nem hülye.
– Annyira mégis, hogy angyal létére besétáljon egy igézőkkel teli városba. Ha ez nem hülyeség, akkor nem tudom, mi az.
Lemondóan hátradőltem.
(...)
– Most komolyan, mi a franc baja van itt mindenkinek? – csattant fel Alex.
– Attól félnek, hogy ők is Lidia sorsára jutnak – jött a válasz Iantől. Kihúzta a mellettem lévő széket, és szokásos hanyagságával leült rá.
– Lidia sorsára? – értetlenkedett Alex. – Mi a sorsa?
Ian halvány meglepetéssel vonta fel a szemöldökét.
– Az egész város attól visszhangzik, hogy Luna tegnap éjjel csaknem halálra verte Lidiát a temetőben." - Hellfire; 10. fejezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése