2015. július 7., kedd

Régi szép idők

Még mielőtt a Sötétség átesett volna egy kisebb változáson, így kezdődött minden:

"– Jövő héten el kellene mennünk ruhát venni – mondta csámcsogva Titi. – A végén még elkapkodják előlünk a legjobb cuccokat.
– Te egy zsákban is jól nézel ki – mondtam fejcsóválva.
Titanilla Braham a legjobb barátnőm már óvoda óta. Rövid, szőke haja, és csokoládé színű szeme volt. Modelleket megszégyenítő alakjával és elbűvölő kisugárzásával csak úgy vonzotta a pasikat.
– Ez egy gimis bál, Kate – méltatlankodott. – Itt az embernek jól kell kinéznie.
– Ha te mondod…
– Szerintem Katenek igaza van – szólalt meg Dominic. – Nem mindegy, hogy miben vagy? Érezd jól magad, a többi meg nem érdekes.
– Na, tessék – mutattam rá. – Megint nekem van igazam.
– Majd ha lesz egy pasi, aki tetszik, te sem akarsz majd átlagosan kinézni.
– Nem tetszik senki, és nem hinném, hogy ez a közel jövőben változni fog.
Titi a fejét csóválta.
Nem tudta elképzelni, hogy engem miért nem fogott meg még senki. Ő a saját elmondása szerint halálosan szerelmes volt Dominicba, és bármit megtett volna, hogy a fiú észrevegye. Dominic tényleg elképesztően jóképű srác volt. Fekete haja, kék szeme, és szögletes álla volt. Nagyjából száznyolcvan centi lehetett. Sportos, izmos alakja volt, és Titi imádta figyelni tesi órán. Én azonban mindig csak a másik legjobb barátomként gondoltam rá.
– Barbi baba kilenc óránál – suttogta Dominic. Titivel egyszerre fordultunk a bejárat felé. Egy hosszú, szőke hajú, lány lépett be rajta, a barátnőjével. Ha nem ismertem volna a lányt, tényleg azt gondoltam volna, hogy egy barbi baba. A hűvös október ellenére rövid, rózsaszín szoknyát, és térdig érő csizmát viselt. Karján ott lógott az elmaradhatatlan szőrös kis táska.
Rebecca Taylor ügyet sem vetve ránk elindult a pult felé.
– Ez már nevetséges – fortyogott Titi. – Hogy tud valaki ennyire ribancosan felöltözni?
– Ne foglalkozz vele, Titi. Nem a te bajod.
– Egyszerűen csak… idegesít. Nem tudom felfogni, hogy tud valaki így öltözködni.
A mondat végén megszólalt a csengő.
– Na, lányok, nekem törim lesz – dörzsölte össze Dominic a kezét. – Remélem addigra vége lesz a Becca témának.
– Én is – mosolygtam."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése