2015. május 29., péntek

Infók

Na, Srácok, ismét egy átírás mellett döntöttem, és a szegény sorsra jutott könyv ismét a Sötétség grin hangulatjel A lényeg az, hogy tudom, hogy vannak, akiknek tetszett az eredeti állapotban is, de én nem vagyok megelégedve vele, és vannak hozzá sokkal jöbb ötleteim. Az alapsztori természetesen ugyanaz marad, de gyakorlatilag minden másképp lesz. Már vannak ötleteim, és ezerszer jobbak annál, amiket eddig felhasználtam, és biztos vagyok benne, hogy ti is meg lesztek majd elégedve vele; mert ezzekkel a tervekkel már én is megvagyok. grin hangulatjel
A Sötétség volt az első könyv, amit megírtam, és lássuk be, elég régen is volt, szóval ez az oka annak, amiért szerintem nem jó... De mielőtt megijednétek: a Hellfire most az elsődleges sztori, amit valószínűleg majd csak a suli végeztével tudok folytatni, vagyis a nyáron. De szeretném befejezni még ebben az évben, és majd, ha minden stimmel vele, csak akkor kezdem el a Sötétséget mégegyszer - és lehetőleg utoljára.
Amíg nincs kész a Hellfire utolsó fejezete, kaptok majd részleteket belőle, és más könyvekből is, de egyenlőre a vizsgák és TZ-k miatt nem volt időm foglalkozni vele - és ha már valamit csinálok, csináljam rendesen. smile hangulatjel
Remélem megértitek. smile hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése