2015. május 7., csütörtök

Beléd temetkezve | részlet

"(...) – Nem mindegy, hogy ott rúgok be, vagy itt? Még úgyse voltam soha részeg… – felemltem a pohoram. – Épp itt az ideje, hogy elkezdjem.
– A csalódottság beszél belőled, te is tudod. 
Nem feleltem, helyette kiittam a poharam tartalmát, majd lecsaptam az asztalra. Jobb inni, mint dagonyázni az önutálatban. 
– Többet nem kapsz – mondta Tia fenyegetően. – Nem fogom hagyni, hogy alkoholmérgezést kapj. Inkább menj, beszélj vele!
– Dehogy beszélek – rémüldöztem. – Még a végén leharapja a fejem.
Tia ezt nem érti… nem mehetek oda hozzá, ha egyszer nem akar látni… Tolakodni pedig nem fogok.
– Ő is csak ember, Em. És szeret téged – úgy sóhajtott fel, mintha egy gyereknek magyarázná, hogy egyszer egy, az egy. – De amíg egyikőtök sem teszi meg az első lépést, és veszekedtek, nem juttok előrébb.
– Miért vagy olyan biztos benne, hogy szeret? – kérdeztem morcosan, miközben újratöltöttema poharam.
– Mert látom, hogy néz rád. Imád téged, Emma. Kétlem, hogy lenne bárki, akit ennyire szeretne. De te túl vak vagy ahhoz, hogy ezt észrevedd, ő pedig túl büszke, hogy elmondja.
Felnevettem.
– Mondtam már, hogy imádlak?
Ő is nevetett.
– Igen – forgatta a szemeit. – Most viszont csak azért mondod, mert sokat ittál."

3 megjegyzés:

  1. Jó :D Szerintem is szereti Edward<3 Emmát :D siess B

    VálaszTörlés
  2. Edward? o.O Itt nincs semmiféle Edward... Daniel van, meg Emma :D

    VálaszTörlés
  3. ::::::DDDDD HaHa tényleg sorry :D B

    VálaszTörlés