2015. január 9., péntek

Hellfire - részlet

Nap végén elsőként hagytam el az iskolát. Minél gyorsabban ki akartam jutni innen, mert a tesiórán történtek híre rohamosan terjedt a diákok között. A motorom magányosan várakozott az oszlop mellett. A pedálra tapostam, mire a kicsike dühösen felmordult, de nem indult el.
– Légyszi, csak most az egyszer. – Megismételtem a mozdulatot, de semmi nem történt.
– Kell segítség? – csendült egy rekedtes hang mögöttem. Hátra pillantotta, és Cruzszal találtam szembe magam.
Rögtön elszégyelltem magam, mikor eszembe jutott, hogy tesin a hátára ugrottam.
– Nem, köszi – motyogtam, és visszafordultam, de elkapta a kezem, mielőtt bármit tehettem volna.
– Luna…
– Sajnálom azt, ami tesin történt – szalad ki a számon. Kihúztam a kezem az övéből. – Nem akartam fájdalmat okozni… Nem tudtam, hogy nem szabad hozzád érnem.
– Nem okoztál fájdalmat – mondta, de a szeme teljesen mást mondott. – Az én hibám volt.
Megráztam a fejem, de nem mertem semmit se mondani. Visszafordultam a motoromhoz.
– Mi történt veled? – kérdezte lassan.
Megmerevedtem.
– Csak rosszul lettem – hazudtam.
– Sokkal többnek tűnt.
– Figyelj – fordultam szembe vele. – Van oka annak, hogy mindenki bolondnak tart. Az ok az, amit tesi órán láttál.
Összevonta a szemöldökét. Kíváncsiságot láttam sötét szemeiben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése