2015. január 31., szombat

Fede&Kate - A Sötétség rabjai

– A rövid magyarázat annyi, hogy miután megismerkedtem veled, már nem érdekelt a szabadság.
Összeszorítottam az ajkam, hogy visszafojtsam feltörni készülő zokogásomat.

– A hosszú magyarázat az, hogy már nem is vágyom rá. Szabad akartam lenni előtted? Igen, nagyon is. Most az akarok lenni? Nem. Már egészen másra vágyom, mint akkor. – Az ajka lágyan megérintette az enyémet. – Mond meg nekem, mi értelme lenne a szabadságnak, ha közben te nem lehetsz velem? Ez miatt majdnem elfelejtettem, mi az, amire igazán szükségem van. Te. Terád van szükségem, aranyom, és ezért akármit vállalok. – Még sosem beszélt ilyen komolyan, mint most. – Minden megváltozott, mióta megismertelek. Én változtam meg. Nem vagyok jó… de voltam már rosszabb is. – A kezét az arcomra szorította, és közelebb húzott magához, míg végül a testünk szinte összeforrt. – Érted már, Kate? Nem érdekel a szabadság. Te érdekelsz. Veled lenni, jobb a szabadságnál, és nem foglak feladni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése