2014. június 16., hétfő

A Sötétség rabjai - kis részlet

"A költözésben nincs semmi jó. Fölösleges. Hiábavaló. Csak a gyávák menekülnek a régi életüktől azzal az indokkal, hogy máshol majd jobb lesz. Hogy újrakezdik. De aki menekül, az hamar elesik. Ezt én tudom a legjobban.
Mikor elkezdtem csomagolni, még nem is sejtettem, mi vár rám itt, Clearwaterben. Az ember egy átlagos várost képzel el, átlagos emberekkel. De ha a tévedést sérülésekben mérnék, én már halott lennék. Mert amit itt találtam, nem az volt, amire számítottam. Nem unalmas, nem hétköznapi. Több. Sokkal több." - Kate, A Sötétség rabjai.

4 megjegyzés:

  1. Hűű, engem érdekelne a folytatás *-* ;)
    a Hellfire folytatódik még ugye?:o

    VálaszTörlés
  2. Szia, persze, hogy folytatódik, csak nagyon el voltam havazva. :D De amint tudom, folytatom. :) És A Sötétség rabjaiból is lesz majd fent részlet. ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia meg kérdezhetem h a sötétség rabjait hol tudom el olvasni nagyon érdekelne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Az a helyzet, hogy azt évekkel ezelőtt letöröltem. :/ Nem volt olyan a színvonala, hogy megállja a helyét a blogon, és úgy döntöttem, újra gondolom a történetet, és újra megírom, ezúttal jobban. :) Így sajnos azt jelenleg nem tudod elolvasni.
      Nem tudom, mikor jut időm rá, mert most a Hellfire-re koncentrálok, azt szeretném majd kiadni, vele párhuzamosan pedig a Beléd temetkezve fejezetei kerülnek fel. :/ De előbb-utóbb a Sötétség ideje is eljön. :)

      Törlés