2013. augusztus 2., péntek

A Sötétség rabjai végéleges borító terve :) Hogy tetszik???


7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia Vivi!

    Már várom, hogy kezembe foghassam, és elolvashassam az általam tervezett borítóval, a csodásan megírt könyved! Amúgy - nem azért, mert én csináltam -, de szerintem is ez a borító talál leginkább a történethez... :-)))

    VálaszTörlés
  3. Szia Benett!

    Ige én is várom... Nagyon várom :D És szerintem is ez a legjobb - egyrészt azért mert te tervezted ;) -, másrészt, mert az összes közül ez az, amin a csajnak vörös haja van :D És mert ez olyan... széép :D <3 :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :) Köszi. :) És gratulálok hozzá!!! Tényleg hiper-szuperül várom már, hogy olvashassam könyvformátumban. :'-)

      Törlés
  4. :D Én is a tiédet ;)Ja és csak úgy mellesleg agyvérzésben fogok meghalni méghozzá hamarosan, ha nem kapom kézhez... :D

    VálaszTörlés